25 Φεβρουαρίου 2007

Πες μου το χρώμα σου να σου πω ποιός είσαι....Α'



...Υπάρχουν μερικά στοιχεία που αποκαλύπτουν μερικά χαρακτηριστικά μας και ξεδιπλώνουν κάποιες πτυχές του χαρακτήρα μας. Ένα από αυτά είναι και το αγαπημένο μας χρώμα.
...Μετά από επιθυμία της Λοθ παραθέτω μερικές πληροφορίες για τα δύο χρώματα που ζήτησε.

Το μαύρο
Σύμφωνα με τον Καντίνσκι
Το μαύρο και το άσπρο είναι οι δύο δυνατότητες της σιωπής, μαύρο του θανάτου και άσπρο της γέννησης.
Το μαύρο είναι η έλλειψη αντίστασης, δυνατότητας. Είναι μια σιωπή χωρίς μέλλον ή ελπίδα . Μουσικά αντιστοιχεί σε μια περαίνουσα παύση, την οποία διαδέχεται μια συνέχεια όμοια με το ξεκίνημα ενός άλλου κόσμου, ένας κύκλος που έκλεισε. Το μαύρο είναι κάτι που έχει εκλείψει, είναι ακίνητο, αφήνει τα πάντα να γλιστρούν από πάνω του. Εξωτερικά στερείται ήχο και για αυτό πάνω του ηχεί εντονότατα οποιοδήποτε άλλο χρώμα

Το μοβ ή βιολέ
Το βιολέ είναι ένα κόκκινο που έχει ψυχρανθεί με την φυσική και ψυχική έννοια του όρου. Προκύπτει από την πρόσμιξη του κόκκινου με το μπλε. Για αυτό έχει κάτι σβησμένο και θλιμμένο εντός του. Στον ήχο είναι παρόμοιο με το αγγλικό κόρνο, τη φλογέρα και ηχεί τόσο βαθιά όσο τα ξύλινα πνευστά (π.χ. φαγκότο).
Το βιολέ έχει μια πολύ ευαίσθητη ισορροπία, δίνει την αίσθηση ενός σχοινοβάτη που πρέπει συνεχώς να προσέχει και να ζυγίζεται και προς τις δύο μεριές. Που είναι το όριο του βιολέ? Που διαχωρίζεται αυστηρά από το κόκκινο ή το μπλε? Το κόκκινο είναι η κίνηση, η ενεργητικότητα, η κίνησή του είναι εσωστρεφής, του προστίθεται το παθητικό στοιχείο του μπλε και προκύπτει το βιολέ , που έχει κίνηση προς συγκεκριμένη κατεύθυνση.

30 σχόλια:

Loth είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙ'ΑΥΤΟ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΟ...ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΒ ..ΜΑΡΕΣΕΙ ΑΠΛΑ..

ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ

ΦΙΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα....το μαυρο παντα μου αρεσε και αισθανομουν πολυ δυνατη οταν το φορουσα...Ενιωθα αυτοπεποιθηση!
Οταν ηταν ολα απλυτα και φορουσα κανενα αλλο χρωμα π.χ.λευκο,κιτρινο κ.τ.λ αισθανομουν "μικρη" δε μιλουσα σε κανενα σαν να μην υπαρχω...
Μπορει να ειμαι ανωμαλια της φυσης... ;)

Loth είπε...

ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΥΡΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑΝΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ? ΧΙΧΙ

Marina είπε...

το τυρκουάζ

avissos είπε...

είμαι το κόκκινο. όχι μόνο από πάθος αλλά κ από παντζάρι.. :(

Crazy Chef είπε...

χαχαχ λοθ και μενα αμα ανοιξεις τη ντουλαπα μου μαυρα θα βρείς..αλλα τα τελευταία χρόνια έχω επεκταθει και προς το λευκό (τρελλή αγάπη στο ντιμπειτ)

Πριγκηπέσσα κάνε ενα κόπο και ανέλυσε και το γαλάζιο που (ετσι υποστηρίζουν 2 ατομα άσχετα μεταξυ τους που λένε οτι βλέπουν) είναι το χρώμα μου..

Person I. είπε...

χχμμμ... Εξηγείται το γεγονός πως το αγαπημένο μου χρώμα είναι το γκρι, αλλά σε ρουχικό έχω περισσότερα λαδί-μιλιτέρ-χακί ή να το προσπεράσω ως άλλη μία απ΄τις διαταραχές της προσωπικότητάς μου;

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

καλησπέρα λοθ, θα το κανονίσουμε!

καλησπέρα αλεξάνδρα, καθόλου ανωμαλία, μην ξενχάς οτι το μαύρο μαζί με το κόκκινο είναι τα χρώματα της αντίδρασης,το μαύρο που σβήνει,πεθαίνει, αλλάζει και το κόκκινο της ενέργειας της δράσης της κίνησης.Για τα άλλα θα γράψω άλλο ποστ

μαρίνα καλησπέρα το τυρκουάζ ακολουθεί μετά μαζί με το μπλε

άβυσσος για το κόκκινο θα κανουμε ξεχωριστή κουβέντα...είναι και το δικό μου αγαπημένο μαζί με το λαδί

Σεφ ακολουθεί ποστάκι για το μπλε και το άσπρο!

φτερό καλησπέρα το γκρί είναι μια ιδιαίτερη περιπτωση και θα την αναλύσουμε μετα το μπλε- ασπρο!

Loth είπε...

ΠΩ ΠΩ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΒΑΛΑΜΕ...ΜΑΣ ΧΡΩΜΑΤΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ..ΤΕΛΕΙΑ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

Crazy Chef είπε...

θεεεεενξ)))

Zissis είπε...

Κάποιοι λένε ότι το μαύρο είναι όλα τα χρώματα μαζί.
Κάποιοι λένε ότι το μαύρο είναι η απουσία χρώματος.
Εγώ χαίρομαι πάντως που πρόσφατα ανακάλυψα ότι το μαύρο είναι πολύ λαμπερό...

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

όλα τα χρώματα μαζί φασματικά δίνουν το άσπρο, όλα μαζι υλικά δίνουν το μαύρο,είναι όλα σιωπηλά και ακίνητα. Απουσία χρώματος? δε θα το έλεγα αφού όλα στη φύση είναι αποτέλεσμα του φωτός ,υπάρχει πάντως διχογνωμία σχετικά με αυτό. Ολα πάντως μπορούν να λάμπουν αναλόγως με το πως τους συμπεριφέρεσαι...!:)

Tamara de Lempicka είπε...

πες κι αλλα μικρε πριγκιπα!!! πες τα ολα!!!
:-))))

Loth είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΝΑ ΛΑΜΠΩ ΠΟΤΕ ΜΕ ΜΑΥΡΑ..ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ'ΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ...ΠΑΝΤΩΣ ΝΙΩΘΩ ΗΡΕΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ..

ΠΑΡΕ ΤΟ ΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΡΕΣΙΤΑΛ ΠΡΙΓΚΙΠΑΑΑ

Adomiel είπε...

Μην ξεχάσεις και το πράσινο Μικρέ Πρίγκιπα...! Ωραία σου βρήκαμε δουλειά...! :-p

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήξερα ότι ο κύριος Καντίνσκι είχε εκφράσει κάτι τέτοιο...
Εντυπωσιάζομαι και παρατηρώ ότι υπάρχει μια σύνδεση χρωμάτων και ανθρώπων.
Σαφέστατα.

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

ταμαρουσκα κ λοθ καλησπέρα!!
πωπω παιδιά αισθάνομαι σαν να είμαστε σε πάρτι...χρωμάτων!!!!

adomiel θα το δούμε και αυτό!!πως μου είχες δώσει την εντύπωση οτι σου αρέσει το κόκκινο? θα φταίει ο κήπος...

δοκτορ, εχει γράψει ένα υπέροχο βιβλίο στο οποίο πραγματεύεται τη σχέση χρωμάτων και ήχων(μουσικής)
λέγεται ¨για το πνευματικό στη τέχνη¨και είναι απολαυστικότατο...

Adomiel είπε...

Με τσάκωσες Μικρέ Πρίγκιπα...! :-D

Είμαι στα "κόκκινα"...! απλά το είχες ήδη αναφέρει ότι θα γράψεις γι' αυτό, κι έτσι "δήλωσα" το δεύτερο αγαπημένο μου χρώμα...! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Βερυκοκί? Κροκί? Σάπιο μύλο? Ταραμάς? και Σούπα?

Ανώνυμος είπε...

Βερυκοκί? Κροκί? Σάπιο μύλο? Ταραμάς? και Σούπα?

Ανώνυμος είπε...

Το μαύρο είναι το χρώμα μου.
Να αγχωθώ;

Loth είπε...

ΑΡΓΥΡΕΝΙΑΑΑ
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΓΧΕΣΑΙ ...ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ..

ΝΟΜΙΖΩ?!?!

Ανώνυμος είπε...

h alh8eia einai pws to mavro einai agaphmeno xrwma, alla sigoura den pernas aparathrhtos....;)

Νίνα είπε...

Απίστευτο...και το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μωβ..!

Αυτό σημαίνει ότι είμαι σκοινοβάτης ε...;

Και το πράσινο μ'αρεσει επισης, τελευταια το φοράω συνέχεια..σε παρακλαω γράψε και γι'αυτο =)!

Υπεροχο!

lee είπε...

Μικρή που χάθηκες? Το ουράνιο τόξο σε αναζητά! :)

Ανώνυμος είπε...

pou exeis xathei?
ftiaksane to diasthmoploio kai petakses gia tom planhth sou?

Adomiel είπε...

Έχεις πρόσκληση για τις πιο αγαπημένες σου στο blog μου…! ;-)

Loth είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ Ε?
ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕ

BeBe είπε...

Λένε για τα μαύρα ρούχα πως όταν τα βάζεις,δείχνουν πως είσαι σε άσχημη φάση. Εγώ λέω πως απλά σ' αρέσει και είσαι απλός.
Info:
Κίτρινο: Χρώμα της επικοινωνίας και όχι του μίσους ρε παιδιά!
Πράσινο: Της ελπίδας
Θαλασσί: Των ονείρων
Λευκό: Της αθωότητας
Αυτά ξέρω,αυτά γράφω.
Καλημέρα και ευχαριστώ για την χρωματιστή ημέρα :)

Loth είπε...

ΚΑΛΕ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΕΝΟΧΗ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ POST ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ???
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑ