04 Φεβρουαρίου 2007

Ψεύδος - Αλήθεια 3 - 0


....Το μεγάλο κεφάλαιο που λέγεται αμφιβολία έχει κατακλύσει τα πάντα...
Όταν κανένα κομμάτι του μυαλού σου δεν μπορεί να σε πείσει για το τι
συμβαίνει,ο ψυχισμός σου φρικάρει...
....Τι αλήθεια συμβαίνει? λέγονται αυτά που θέλεις να ακούσεις προσωρινά
ψεύδη) ή ακούς την αλήθεια και είναι μια συνοδοιπορα ψυχή?



...Σώπα....


Τη ψυχή αφουγκράσου


Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να ξεχωρίσεις την αλήθεια από το ψεύδος.


Υ.Γ.

Αγαπημένη μου σγουρή φίλη
όποιος σου πει ότι μπορεί να τα ξεχωρίσει με ευκολία ψεύδεται ...

11 σχόλια:

lee είπε...

Πιστευω πως ΜΟΝΟ αν ξερεις καλα τον άλλον, μπορεις να το διακρινεις. Καθρεπτιζεται στα ματια του. Αυτο βεβαια ισχυει αν τις περισσοτερες φορές σου εχει πει αλήθεια... Μετά απο καιρό, μπορεις να τα ξεχωρισεις.
Do I make any sense?

Tamara de Lempicka είπε...

και ποτε πραγματικα λες οτι ξερεις τον αλλο? μηπως ξερεις τον εαυτο σου απολυτα με ολες τις εκδοχες του?
τα ματια λενε πραγματι την αληθεια αν ομως εχεις τη διαυγεια να ΔΕΙΣ! περα απο τις λεξεις , πιο πισω , εκει που κρυβεται η ψυχη...δυσκολο ναι, και δε νομιζω πως οριζεται χρονικα. Η στιγμη που θα ΔΕΙΣ μπορει να ειναι η πρωτη, μπορει και ποτε...

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

Έτσι τα βλέπω και γω τα πραγματα κορίτσια...
Lee αν βγάζεις νόημα λέει? εκατό τα εκατό!
Ταμάριο μου έχεις χίλια δίκια,μια σχέση που χτίζεται πάνω σε ψέματα δεν μπορεί να πάει πολύ μακριά, φιλική ή ερωτική.

Zissis είπε...

Έχω συνειδητοποιήσει ότι το ΤΙ είναι αλήθεια κ ψέμμα, εξαρτάται από την υποκειμενική κρίση μας κ μόνο! Είναι σαν το καλό κ το κακό. Οπότε, λίγο δύσκολη η διάκριση μεταξύ των δύο...

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

Επίπονη αγαπητέ μου, επίπονη...

Crazy Chef είπε...

egggod μαζι σου...
πριγκιπεσσα εαν δεν ηταν επιπονη δεν θα είχε αξια))

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

ίσως να είναι και έτσι σεφ μου...

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν αν πάω πίσω και κάνω μια αναδρομή.... το ενστικτό σου κι η διαίσθηση σου.... χωρις να ξέρει το γιατί ο εγκέφαλος ξέρουνε όλη, ΜΑ ΟΛΗ την αλήθεια!
Το πείσμα του εγώ είναι που καμιά φορά δεν θέλει ν' αφήσει τα σκήπτρα και ν' αφήσει και τ' άλλα παιδάκια να κάνουνε παιχνίδι!

Η πιό σίγουρη αλήθεια αυτή την στιγμή για εμένα είναι οτι έχω αληθινούς φίλους που μέ αγαπάνε και το εκφράζουνε συνέχεια στα βλόγκ τους!:) Μμμμμμουτς!

Η σγουρομάλλα Pollifili :P)))

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια νούμερο 2!
Έχω συγκινηθεί!!!!

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

"......."μακια

Adomiel είπε...

"Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να ξεχωρίσεις την αλήθεια από το ψεύδος".

Και που να δεις τι παθαίνεις όταν θέλεις και επιλέγεις να πιστέψεις το ψεύδος...! Μύλος...! ;-)

Καλημέρα...