14 Ιανουαρίου 2007

Ο Βασιλιάς Λεμονεύς ο καστροπορθητής



.......Τούτος εδώ, είναι ο αγαπημένος μου φίλος, ο Βασιλιάς Λεμονεύς, ο καστροπορθητής. Είναι πολύ αγαπητός μου φίλος και παρότι είναι δοξασμένος πολύ, έρχεται και με επισκέπτεται κάπου κάπου με το αερόστατο του, γιατί αυτόν ο προσφιλής μου πατέρας πολύ έχει οφελήσει. Οταν στις ακτές του Κόψιδα πολλοί το περικύκλωσαν,να τον φονεύσουν προσπαθώντας και μέγα κλέος να λάβουν, ο προσφιλής μου πατέρας αυτόν υπερασπήστηκε και από τον όλεθρο τον έσωσε.

12 σχόλια:

lee είπε...

Λες να γινεις από μικρος πρίγκηπας, μεγάλη βασίλισσα?

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

μπά δε νομίζω ο βασιλιάς είναι πια προς την έξοδο...

YO!Reeka's είπε...

Α ΧΑ!
σε καλό δρόμο εισαι και εσύ!

Crazy Chef είπε...

Της αμυνης τα παιδιααααααα....

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

gelian:

σε καλο δρόμο οπωσδήποτε,σε αυτόν της αρετής,δεν τον έχουν ασφαλτοστρώσει ακομα βέβαια αλλα με υπομονή όλα θα ερθουν....!!!!

τρελλομάγειρα:

φουνγκι φουνγκι τραλαλα

Ανώνυμος είπε...

Μου φαινεται αναγνωρίζω τον κύριο! Τον έχω πετύχει καμια φορά όταν έρχομαι στα μέρη σου. Είναι γλυκήτατος!.... έχει κανα φίλο μήπως?
polifili

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

ουου τρελλοκαμπέρο!!λουκρητια θα σε λέω

Tamara de Lempicka είπε...

Μην κοροιδευεις... κι εγω τον εχω δει...να τριγυριζει εκει γυρω...κοβει βολτες καμαρωτος στην παραλια με τα βοτσαλα και πουλαει μουρη στις ομορφες...

Crazy Chef είπε...

ναι και γω τον εχω δει με ενα δορυ στο χέρι, με εναν τυπο απο πισω του καβαλα σε γαιδαρο να τρεχουν προς κατι αλεμόνιμους)))

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

Πολ.ταμαρ

ε βεβαια κοριτσια ετσι είναι...οποιος εχει τη μούρη τη πουλάει κι όλας!!!!

τρελλομάγειρα

βουλωμένο γραμμα διαβάζεις ρε γαμωτο!!!

Crazy Chef είπε...

πρίγκηψ λυγιζω και κουτάλια ενίοτε))

Ανώνυμος είπε...

Ειδες!? που με λες τρελοκαμπέρο?..(αν ηταν για μενα) ολοι τον ειδαν ακομα και ο ντουμπουντουμπουντου chiken chef! Παιδι μου ειναι γνωστός σου λεω ο τυπος! Οχι μονο πρωτη μουρη στο καβουρι αλλα και στις καβουρόσουπες του μαγειριου... καλεεεε στην Βέφα τον είδα!!τωρα το θυμήυηκα!!
polifili