04 Ιανουαρίου 2007


....ναι λοιπόν αυτός είναι ο άνθρωπος από τα μάτια
ενός 10χρονου παιδιού!!!!Εχω χάσει τη σκάλα.Είχα
μια σκάλα που τη ακουμπούσες δίπλα σε μια νεραζτιά
και έφτανε μέχρι το φεγγάρι,αλλά τον τελευταίο καιρό
κάπου μου εχει κρυφτεί,μου ειναι αδύνατον να τη βρώ.
............Μια νεράιδα πάντως μου είπε, οτι αν βάλεις στα
ακροδάχτυλα σου φουσκωτά μπιλάκια απο σιλικόνη,
τα ανακατέψεις με αλεύρι και μέλι(και λιγο ψύσμα πορτοκαλιού)
βρίσκεις ό,τι και να έχεις χάσει!
........Μόλις το δοκιμάσω θα σου γραψω τι κατάφερα...

6 σχόλια:

Άβατον είπε...

Να μου πεις και εμένα τα αποτελέσματα... :)

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

καλωσόρισες,λοιπον βρήκα μια ξύστρα που είχα χάσει πρίν απο 10 μέρες, καθώς και ένα παραδοσιακό σαπούνι που μου είχε χαρίσει μια γιαγιά,αφού μόνο αυτό μπορούσε να ξεκολλήσει όλα αυτά από τα δάχτυλά μου...

Tamara de Lempicka είπε...

αχα! αυτο το κολπο δε μου το ειχες πει...μηπως να το δοκιμαζα?
;-)

lee είπε...

Aν βρεις τη σκάλα,θα έρθω μια επισκεψη, δεν έχω ανέβει στο φεγγάρι!

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

ταμαρα να το δοκιμάσεις με τις δέουσες επιφυλάξις...


Lee
να έρθεις γιατι είναι και λιγο μακρα και καλή είναι η παρέα

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν πες μου, εμένα αυτό που με νοιάζει είναι να βλέπω κ εγώ έτσι τους ανθρώπους!!! γίνεται κυρία κυρία?...!
polifili