23 Οκτωβρίου 2006

Μια μικρη πρωινη καταστροφη με αναγκαζει στην επαναληψη...τωρα δεν θυμαμαι πια γιατι ξεκινησα να γραφω...τελος παντων...Διαβαζα σε ενα βιβλιο κατι που μου εκανε πολυ νοημα. Ηταν σε ενα αποσπασμα απο τα Πυθαγορεια επη,και στο οποιο ελεγε "Πατερα Ζευ θα απηλλαττες απο τα δεινα παντας, αν τους ενδεικνυες ποιον θειον δαιμονα εχουν εντος τους"

Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι που μπορει να κανει οποιοδηποτε ποιο δημιουργικο και ικανοποιημενο, απο το να ανακαλυψει ποιο ειναι το "ταλεντο"
που κρυβει μεσα του. Εχω χαρει πολυ απο εκεινη τη στιγμη και ειναι στο μυαλο μου ακαταπαυστα! Για να λεω την αληθεια εχω βασιμες υποψιες οτι κοντα ειμαι, παρολα αυτα επειδη ποτε δεν ξερεις ασ κραταω και μερικες επιφυλαξεις...

Αντε καλημερα και καλες εμπνευσεις...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kamia fora oi katastrofes odhgoyn se katharsh, ara kai kainoyrio ksekinhma...
epomenws den einai katholou kakes...
kales empneyseis 2 u 2 kai kalh arxh sto bloggoxwrio... ;)

Tam

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

μιλ μερσι
Ωραια ειναι η ιδεα της καινουργιας αρχης,πολυ μου αρεσε.Μπλοκοχωριο ε?πολυ φυλικο ακουγετε ασε που μου θυμιζει το στρουμφοχωριο!!!!καλημερα ολη μερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν κατάλαβα καλά είναι δικές σου ζωγραφιές αυτές. Μου αρέσουν πολύ. Πράγματι πρέπει να έχεις ταλέντο. Θα επιστρέφω ελπίζοντας να δω κι άλλες δικες σου.

ο μικρός πρίγκιπας είπε...

ναι δικες μου ειναι,να σαι καλα για τα ωραια σου λογια,καλα ειναι να αρεσει και σε αλλους ο κοσμος σου...!